divendres, 2 de gener del 2009

Ranquing 2008: es deixen llegir

Quatre llibres amb un punt: es deixen llegir, però si no els llegeixes no et perds res


La dona del deu de la cuina, Amy Tan

No el vaig acabar, ja que em va semblar una repetició de la filla del curandero i se'm va fer una mica pesat. Historia d’una mare i filla xineses, afincades als Estats Units. No està malament però no té ganxo, amb la de coses que hi ha per llegir, no em va venir de gust perdre el temps


Les filles de Hanna Marianne Fredrikson

La història de 3 generacions de dones d'una família sueca : La Hanna, la Johanna i l'Anna, relatada per la neta, l'Anna, una dona nascuda als anys 30. La part de la història de la Hanna és la millor : una història dura, amb uns personatges amb la fusta de l'època, que entomen els revesos de la

vida amb resignació.

Desayuno con diamantes, Truman Capote

Poca cosa a remarcar.

Un petit inconvenient , Mark Haddon

Comprenc que és una comèdia, però jo no l'he trobat graciós. Si, molt anglès, tant els personatges com l'ambient que descriu. Però el veig més dramàtic que còmic. M'ha deixat un regust estrany, potser perquè conec massa bé els anglesos i penso que hi ha molta gent que viu en aquestes situacions, rodejats de gent , però totalment aïllats de tot i tothom.