dilluns, 13 d’octubre del 2008

Em declaro quellegista

Em declaro quellegista. He trobat en el QL? ( un forum de llibres i de lectors) la mesura justa del necessitava. Hi puc deixar la meva opinió dels llibres que llegeixo, recomanar, antirecomanar, i també llegir la opinió de molta altre gent que han llegit i remenat llibres molt més que no pas jo

He descobert gent amb gustos literaris semblants als meus, i seguint les seves recomanacions, he conegut obres i autors que potser mai hauria llegit. He rellegit i recordat altres obres que tenia oblidades i que m'han fet reviure altres èpoques de la meva vida. He remenat els llibres que tinc a casa, buscant referències que demanava algun altre quellegista, m'he trencat els banyes intentant resoldre la superpregunta...
Confesso que des de el 23 d'abril, data en que es va obrir el QL?, llegeixo i remeno molts més llibres que no pas abans.

Feia temps que volia encetar un blog per compartir el que llegeixo amb altre gent que li agrada llegir i remenar llibres. Però el temps és limitat i ens l'hem d'aministrar. Ara l'enceto: avui dia per obrir un blog no cal ser un geni de l'hiperespai , però li auguro un futur incert i irregular. Per mantenir-lo cal ser un bon administrador de temps i energies, i en això no em declaro destre

Potser aqui acabaré recollint els comentaris i impressions que vaig deixant en el QL, o potser no. De moment queda obert el blog, un de tants.

1 comentari:

El veí de dalt ha dit...

Ei! Ara m'adono que també tens blog! No podia ser d'altra manera! Ens llegim!